Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Оксанич І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Оксанич І. Г. Математична модель визначення тривалості простоїв виробничої лінії [Електронний ресурс] / І. Г. Оксанич, С. В. Кашуба // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2010. - № 2. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2010_2(44)__12
| 2. |
Оксанич І. Г. Інтелектуальний аналіз масиву текстових документів на основі технології Text Mining [Електронний ресурс] / І. Г. Оксанич, Д. М. Піскунов, Д. П. Черниш // Системи обробки інформації. - 2013. - Вип. 2. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2013_2_32 Запропоновано підхід до оцінки тематичної близькості документів з використанням редукції простору ознак і на його основі розроблено алгоритм формування інформаційно-пошукових образів документів, що дозволяє підвищити якість і швидкість виконання автоматичної кластеризації документів. Запропоновано модель для програмної системи, що дозволить виконати інтелектуальний аналіз текстового масиву авторефератів дисертацій, використовуючи методи технології Text Mining. Особливістю розробленої програмної системи є аналіз великих масивів текстових документів за рахунок вилучення прихованих нетривіальних знань.
| 3. |
Литвинов В. А. Предиктивний тайпінг в інтерфейсі користувача інформаційно-пошукової системи [Електронний ресурс] / В. А. Литвинов, І. М. Оксанич, С. Я. Майстренко // Математичні машини і системи. - 2013. - № 4. - С. 50-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2013_4_8 Наведено огляд результатів теоретичних і експериментальних досліджень механізмів предиктивного тайпінгу в інтерфейсі користувача систем пошуку за ключовими словами. Представлено залежності між параметрами інтерфейсу користувача і його продуктивністю. Надано кількісні оцінки.
| 4. |
Оксанич І. М. Інтерфейс системи квазідовільних запитів у єдиному інформаційному просторі [Електронний ресурс] / І. М. Оксанич // Математичні машини і системи. - 2014. - № 3. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MMS_2014_3_7 Розглянуто задачу побудови довільних запитів користувача в єдиному інформаційному просторі. Запропоновано застосування технології квазідовільних запитів у єдиному інформаційному просторі складної предметної області. Наведено приклад перехресного запиту.
| 5. |
Оксанич І. Г. Архітектура багатоагентної системи віртуального моніторингу розподілу лігатури в злитках кремнію [Електронний ресурс] / І. Г. Оксанич, О. С. Притчин // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2016. - Вип. 3(1). - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2016_3(1)__6
| 6. |
Оксанич І. Г. Розробка методу віртуалізації контролю температури в підкристальній області злитку кремнію [Електронний ресурс] / І. Г. Оксанич, Н. В. Рилова, О. С. Притчин // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2016. - Вип. 5. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2016_5_6
| 7. |
Оксанич І. Г. Архітектура системи моніторингу і диспетчеризації бізнес-процесів [Електронний ресурс] / І. Г. Оксанич, І. В. Шевченко, О. В. Калюжний, П. Д. Савушкін, В. А. Мізін // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2020. - Вип. 3. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2020_3_16
| 8. |
Гречанінов В. Ф. Програмно-технічний комплекс багаторівневої системи ситуаційних центрів сектору безпеки та оборони [Електронний ресурс] / В. Ф. Гречанінов, І. М. Оксанич, А. В. Лопушанський // Наукоємні технології. - 2021. - № 4. - С. 319-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2021_4_4 Вирішено проблему створення програмно-технічного комплексу (ПТК) автоматизованої системи ситуаційних центрів органів державної влади сектору безпеки і оборони (АС СЦ ОДВ СБО). Актуальність. Проблема створення для ОДВ СБО інтелектуальних СЦ в наш час є надзвичайно актуальною, адже СБО несе відповідальність за національну безпеку держави в цілому і окремо кожного громадянина. Постановка проблеми. У роботі розглядається система СЦ СБО для силових структур як багаторівнева, яка має три рівні управління - стратегічний (державний), оперативний та тактичний. Оскільки з технічної точки зору СЦ являє собою програмно-апаратний комплекс, призначений для персональної та колективної аналітичної роботи керівників (командирів), то дослідження проблеми створення типового ПТК є необхідною складовою досліджень, присвячених автоматизації цих структур. Мета роботи - дослідження основних вимог до типового ПТК та його складу, який повинен забезпечувати функціонування АС СЦ ОДВ СБО на стратегічному, оперативному та тактичному рівнях управління у силових структурах. Результати. Проаналізовано особливості та наведено вимоги, які висуваються до АС СЦ СБО. Розглядається просторова, організаційна, інформаційна, технічна та програмна інтеграція компонентів АС СЦ. Наведено вимоги до інформаційної, технічної та програмної сумісності компонентів АС СЦ. Наведено перелік типів АС, які розгортаються на різних рівнях управління. Показана узагальнена архітектура системи СЦ СБО, запропоновано склад математичного, технічного та програмного забезпечення, яке повинне входити до складу типового ПТК АС СЦ ОДВ СБО. Описано базовий моделюючий комплекс (БМК) як засіб імітаційного моделювання типового ПТК АС СЦ СБО, модель якого сформована з використанням системного підходу. Наведено основні можливості та короткий опис підсистем БМК. Зазначено, що для демонстрації роботи БМК створено макет, який розгорнутий у інституті проблем математичних машин і систем НАН України. На макеті на прикладі ієрархічної структури ЗСУ імітується робота органів військового управління стратегічного, оперативного та тактичного рівнів. Висновки: результати проведених досліджень можуть бути використані при створення автоматизованої системи СЦ органів державної влади сектору безпеки та оборони.
| 9. |
Оксанич І. Г. Формування компетенцій агентів у багатоагентній системі, орієнтованій на виконання бізнес-операцій [Електронний ресурс] / І. Г. Оксанич, О. П. Слюсаренко, І. В. Шевченко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2019. - № 6. - С. 91-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2019_6_13 Роботизація організаційно-технічних систем передбачає використання програмних ботів для виконання окремих бізнес-операцій. Функціонування програмних ботів спільно з людиною-виконавцем породжує проблему формування компетенцій агентів у багатоагентній системі, що орієнтована на виконання бізнес-операцій. Важливою складовою процесів комунікації є проблемно-орієнтована анкетна мова, за допомогою якої з одного боку, користувач (майбутній h-агент) формує структуру та зміст компетенції щодо виконання певної бізнес-операції, а з другого боку здійснюється діалог між h-агентом та ботом (b-агентом). Розроблено комплекс моделей, за допомогою яких розв'язується задача побудови найбільш адекватної структури системи словесних образів, що відображає зміст бізнес-операції та інтерпретує словосполучення у процесі діалогу агентів. Для цього визначено набір операторів обробки тексту, необхідних для інтерпретації. Формальна модель інтерпретації словосполучень може застосуватися в процесі навчання b-агента будь-якої ролі, а також й у процесі його функціонування сумісно з людиною та застосовуватись для будь-якої мови без використання граматичного аналізу. Для розробки інформаційної технології формування компетенцій агентів у багатоагентній системі запропоновано модель спеціалізованого сервісу організаційно-технічної системи, яка на відміну від існуючих заснована на використанні інтелектуального агента, і включає модель агента, модель компетенції агента, комплекс моделей інтерпретації природномовних словосполучень і базу знань, що дозволяє будувати контрольовану багатоагентну систему для виконання бізнес-процесів, яка швидко адаптується до нових бізнес-операцій. Запропоновано комплекс моделей формування компетенції інтелектуального агента, якій на відміну від існуючих містить модель анкетної мови, концептуальну та формальну модель інтерпретації словосполучень, модель визначення найзначущих аспектів бізнес-операції та базу знань, що дозволяє швидко формувати різні компетенції агентів у діалозі між користувачем та агентом з мінімальним використанням мов програмування.
| 10. |
Гречанінов В. Ф. Використання хмарних технологій для вирішення питань інтеграції інформації у багаторівневих системах управління [Електронний ресурс] / В. Ф. Гречанінов, І. М. Оксанич, А. В. Лопушанський // Control systems & computers. - 2022. - № 4. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/USM_2022_4_5
|
|
|